Advertisement

ינון מגל רחלי רוטנר / ינון מגל רחלי רוטנר - Shelly : טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית.

ינון מגל רחלי רוטנר / ינון מגל רחלי רוטנר - Shelly : טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית.. את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. מפגש כואב עם העולם האמיתי, בווליום היסטרי. הפוסט פורסם על ידיה בפייסבוק בשעה 9 בבוקר ותוך שעה כבר הספיק לקבל מאות שיתופים ואלפי לייקים. יש משהו פתטי, בפיתוח קונספירציות נגד השמאל.

עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. ינון מגל נגע בישבנים של נשים וניסה לנשקן; משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת tmwdfpadביום השלישי לפרסום נרשמה דעיכה בדיבור על רוטנר ועלייה חדה מאוד בשיח סביב מגל:

הוידוי של רחלי רוטנר: ינון מגל הטריד אותי - ניוזבוקס
הוידוי של רחלי רוטנר: ינון מגל הטריד אותי - ניוזבוקס from www.newsbox.co.il
ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל: מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך, ציטטה דברים שאמר לה לדבריה, וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. מגל מסר לבנט כי למרות שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת. אבל כך ממש נכתב באתר רכילות וזה ממש, אבל ממש, עיצבן את ככל שהזמן חולף, נראה כי פרשת ינון מגל וההורדות המיניות רק הולכת ומסתבכת. ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו.

רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני.

ינון מגל, אם תעסקו בו, תהפכו אותו למישהו. בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת: עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. בעקבות המלצת המשטרה לסגור את התיק נגד ינון מגל והפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, מי שהחלה את הפרשה, דין גרוברד עונה לרחלי רוטנר ומכוון אש נגד עדר הכבשים של הפייסבוק. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום. המאיירת והעיתונאית רחלי רוטנר, שסיפרה בעבר כיצד ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שעבדה תחתיו כעורך הראשי באתר ״וואלה״, כתבה היום פוסט בפייסבוק ובו היא תוקפת שוב את מגל ומספרת שהיא לא היתה העובדת היחידה שהוטרדה על ידי מגל. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. ינון מגל ובן כספית בראיון עם חכ יאיר לפיד. האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. ברקע לדברים פרסמה רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה פוסט בפייסבוק שלה שבה טענה כי חהכ ינון מגל הטריד אותה מינית בזמן שערך את אתר וואלה ובמסיבת הסיום כשפרש מגל פרסם פוסט. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר.

האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך, ציטטה דברים שאמר לה לדבריה, וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי. בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת: את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו.

זוג מכסח
זוג מכסח from www.ynet.co.il
מעניין מאוד למה רוטנר לא דיברה עד היום. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מגל לא נשאר חייב ותקף: רחלי רוטנר , ברשת החברתית טוויטר. האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! רוטנר עלתה לכותרות באחרונה לאחר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט אודות התנהגות בלתי הולמת של חכ לשעבר ינון מגל, מה שהביא בסופו של דבר לחשיפת מקרים דומים נוספים ולהתפטרותו מהכנסת. ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל.

בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד.

לשעבר העורך הראשי של אתר וואלה! בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת: גם זו אלימות נגד נשים. טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית. רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. אבל בני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן מסכימים על דבר אחד ‑ אין פרות קדושות. שלישי, 24 נובמבר 2015 14:42. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. קידום הידיעה נגד בעלה של רחלי רוטנר נעשה על ידי סוכנות הדיגיטל • הידיעה, שנראית כחלק מקמפיין נגד המתלוננות על ינון מגל, פורסמה למרות המדיניות המוצהרת של האתר ביחס לסיקור תקיפות מיניות. משמש כמגיש בערוץ 20, ושדרן בתחנת 103fm. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. הוא מתחיל להטריד רגע אחרי שהודיע על כניסה לפוליטיקה. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר.

^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. איזה פינוק חדש קיבלה איילת שקד? יום שלישי י''ב בכסלו תשע''ו 09:01 24.11.15. בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו.

ינון מגל רחלי רוטנר - Shelly
ינון מגל רחלי רוטנר - Shelly from www.makorrishon.co.il
בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו. בעקבות המלצת המשטרה לסגור את התיק נגד ינון מגל והפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, מי שהחלה את הפרשה, דין גרוברד עונה לרחלי רוטנר ומכוון אש נגד עדר הכבשים של הפייסבוק. כבר בתחילת הריאיון אמר אולמרט בחריפות: חבר הכנסת ינון מגל הודיע הבוקר (ב') ליור הבית היהודי נפתלי בנט כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. חושב על הציצי שלך והתחת שלך, כמה שהם news, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. ^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015. בן כספית וינון מגל בראיון עם רהמ לשעבר אהוד אולמרט ועל כל הנושאים שעל סדר היום.

^ הפוסט בעניין ינון מגל, דף הפייסבוק של רחלי רוטנר, 24 בנובמבר 2015.

עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. יש משהו פתטי, בפיתוח קונספירציות נגד השמאל. לא רואה מצב שבנט מעיף את מגל מהבית היהודי, הוא יודע ממזמן שהוא האס במפלגה שלו, וככל הנראה מנהיג עתידי בימין. 5,600 פוסטים לעומת 1,600 פוסטים שעסקו ברוטנר, שבאותו יום פרסמה. בעקבות פרשיית חכ ינון מגל והעיתונאית רחלי רוטנר הודיע מגל על פרישתו מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, חכ שולי מועלם תחליף אותו בתפקיד. מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? ועכשיו, כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, חושפת את תלונתה של אישה רביעית הטוענת שינון מגל. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. חבר הכנסת ינון מגל הודיע הבוקר (ב') ליור הבית היהודי נפתלי בנט כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת. נכון, אבל השאלה היא איך זה נאמר, באיזו סיטואציה. בנובמבר 2015 העלתה רוטנר פוסט בפייסבוק, בו טענה כי ינון מגל, לשעבר העורך שלה בוואלה! ולאחרונה חבר כנסת, אמר לה אמירות בעלות אופי מיני במסיבת הפרידה שנערכה לכבוד עזיבתו את האתר וכניסתו. כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת העשרים במשך כשמונה חודשים. ראש הממשלה והאסיר לשעבר אהוד אולמרט התפוצץ הבוקר על איש התקשרת ינון מגל:

חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר ינון מגל. רחלי רוטנר, שפרסמה בפייסבוק את הפוסט שהציף עדויות נוספות להטרדות מיניות מצד ינון מגל, הצליחה לעשות היסטוריה:

Posting Komentar

0 Komentar